هنرهای دیجیتال

مرجع تصویرسازی

زمینه های طراحی و نقاشی



زمینه(پوشش نیز گفته می شود) ای که شما بر روی آن طراحی یا نقاشی می کنید همیشه بر روی کیفیت نهایی کار تاثیر می گذارد.طرز بافت،ارتعاشات نقاشی،طول عمر ماندگاری نقاشی شما تنها بخشی از چیز هایی است که زمینه رویش اثر می گذارد.پس بهتر است قبل از فروش آثار خود و بازکردن فروشگاه شخصی،زمینه یا بوم را بررسی کنید.

گرگ کاپولو و سری بتمن 52

Image result for greg capullo

یکی از دلایل پرفروش و پرطرفدار شدن سری 52 دی سی به دلیل بتمن،و یکی از دلایل پرفروشی بتمن،طراحی فوق پیشرفتهآن بود.طراحی کاراکتر ها و محیط،با سبک جدیدی کار شده بودند که جان تازه به خفاش بخشید.طراح سری بتمن 52،هنرمند معروف آمریکایی،کاپولو بود...

کمیک منطق؛سفری حماسی در پی حقیقت

((وقتی ایده خود را به دوستانمان گفتیم،فکر می کردند چیزی مانند منطق برای تازه کارها یا کتاب درسی در قالب کمیک است،اما این درست همان چیزی است که 9/99 درصد کمیک ها هستند!))شایآ شما نیز با برخورد با این کمیک،چنین فکر کنید،اما به قول نویسندگان ماجرا طور دیگری است!

مارتین براون و سری تاریخ ترسناک

اگر از خواننده ها و علاقه مندان سری کتابهای تاریخ ترسناک باشید،می دانید با استفاده از تصویرسازی هایش ارتباط خاصی با شما برقرار می کند.تصویر گر این کتب،((مارتین براون)) است که به دلیل اجرای منحصر به فردش در کار و خلاقیت وی در استفاده از چهرهر های نمادین و محیط و بدن هایی فیگوراتیو از بهترین تصویرگران دهه 2000 میلادی است.او به همراه تری دیری(نویسنده) روی مجموعه کتب تاریخ به زبان ساده تاریخ ترسناک کار کرده اند.

اصول طراحی کاراکتر(1):آماده سازی لوازم

برای شروع طراحی کارتون،به ابزار زیادی احتیاج نیست-فقط یک مقدار مداد،بسته کاغذ،پاک کن و یک قلم جوهری یا ماژیک(نوک ظریف).البته اینها برای شروع کار هستند،شما برای ادامه کار می توانید با تهیه لوازم بیشتر(که در زیر آمده) تجربه های جدیدی در اجرای کار کسب کرده و سطح خود را بالا ببرید.برخی از ابزار هایی که برای کار نیاز است در پایین شرح داده شده،بعد از آن،می بینیم که برای شکا چکار می کنند!

کتاب اسکیس در طراحی


کتاب اسکیس

انواع زیادی از دفترچه ها وکتب اسکیس وجود دارند،ولی بهترین نوع آن ها دفترچه های سیمی(spiral-bound) هستندفزیرا شرایط ثبوتشان بهتر از بقیه است.

فضای کاری هنرمند

فضای کاری خود را با مورد مطابقت با سلیقه خود انتخاب کنید.برخی افراد آزادی بیشتر هنگام طراحی را بیشتر دوست دارند، برخی برای دقت بیشتر روی کار روی میز تحریر می نشینند و برخی علاقه به نشستن روی صندلی های متغییر دارند.