هنرهای دیجیتال

مرجع تصویرسازی

هنر بازی Dishonored 2:قسمت اول-جهان بازی

اثر ایمی جیلون-aime jalon


"جهانی شناخته شده،موضوعی جدید"

ما از لیست بندی کانسپت های دورتا دور جهان بازی dishonored شروع کردیم؛از فساد هایش،ستم هایش،جنایات،زوال ها،شگفتی ها و پوسیدگی ها.سپس تیم هنری ما بخش های جدید جهان dishonored2 را برپا و تنظیم کردند:آفتاب،انزوا، دیوانگی و مرزها.هدف ما وسعت بخشیدن بر جهان بازی در عین پایبندی به اصول و پایه های اصلی جهان dishonored بود.

این ما را به امضا کردن آفریده جدیدمان راهنمایی کرد:شهر کارناکا،هنری کاملا از گوشه ای از جهان شناخته شده dishonored2.کارناکا تاسیس شده توسط مهاجرین جدید از موج های مختلف dishonored2 از مورلی،تیوتیا و گریستول بود.کیفیت رفرنس های ما-از کارهای نقاشان اصلی تا عکس هایی که از سرتاسر مکان هایی که برای ایده یابی سفر کردیم-کلیدی بود برای خلق دنیای فانتزی جدید که بر پایه فضای شمالی و ویکتوریایی شکل داده شد.سازه های معمارهای بریتانیا از سرتاسر جهان از هند تا گیبرالتار را آنالیز کردیم،روی مکان های این چنینی در کوبا،بارسلون،ساحل بزرگ کالیفرنیا،شمال کیپ پانامار و ... مطالعه کردیم.این کمک شایانی به ما در اصول و پایه کار ما در سبک کرد.

توجه تمام تیم هنری ما بر روی این بود که این جزیره چه چیز های جالبی در خود دارد که به بازیباز پیشکش کند،مانند معدن نقره،باد و درختانی که دور تا دور کارناکا را فرا کرفته اند.این چیزها،بازتاب دهنده رسانه ها و شهر نشینی کارناکا است.

عمق شهر در نمایش خیابان های دنج و سیاه گونه و دره مانند نیست،اما البته در مقیاسی بزرگ با "عمق شیندیری" از دهان هر باد درحال وزیدن به سمت "منطقه غبار".این زمین طبیعی همچنین بازیباز را کمک می کند تا در عمق وجودش غوطه ور شود،البته چه در کارناکا باشد یا اینجا،فرقی نمی کند.

امیدواریم از سفر به کارناکا لذت ببرید،همانطور که ما از تک تک لحظه هایمان در هرروز اینجا لذت می بردیم.

-سباستین میتن،کارگردان هنری

-sebastien mitton,art director


این رفرنس به نوعی می تواند کامل معنی شود.سرگئی کولسو در آن هوای آفتابی و باران،آن هم در منظره ای کوهی را در تصویری واحد هم زمان جای داده.


اثر پیوتر جابلونسکی


اثر جین-لوک ماننت


بالا:پیوتر جابلونسکی-پاینن:ایمی جیلون


در نسخه جدید بازی،اتفاقات پانزده سال بعد اتفاق می افتند و این  بردوشمان افتاد که نقشه دان وال(شهر اصلی بازی قبلی)را بزرگتر کنیم و توسعه بدهیم(اثر:ایمی جیلون)


اثر ایمی جیلون


اثر ایمی جیلون


اثر ایمی جیلون


اثر ایمی جیلون


این جا مطالعات سریع ما را بر ساختمان ها وآپارتمانها مشاهده می کنید که بر پایه ساخت ساختمانها در کوبا و هاوانا بودند.(اثر لارنت گاپیلرد)


اثر لارنت گاپیلرد


اثر لارنت گاپیلرد


اثر لارنت گاپیلرد


منبع:art of dishonored 2

مترجم:محمدمصطفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی