هنرهای دیجیتال

مرجع تصویرسازی

هنر بازی Dishonored 2:قسمت دوم-شخصیت ها و موجودات


اثر سرگئی کولسو

"عشق ورزیدن به شخصیتهایمان"

از ملکه جوان،امیلی کالدوین تا کم حقوق بگیر ترین کارگران معدن نقره کارناکا،همه شخصیت ها تمام توانایی هایمان را صرف خود کردند.

ما در کتاب های منبع جستجو کردیم  تا از شرقی گونه ها الهام بگیریم.ما در چیز های عمومی،رفتار ها و نشانه ها، آناتومی،پوست و رنگ آن و جزئیات هنری با هنرمندانمان،دیتالی،میسونیر،بولاند،مالکزفسکی و داگنان بوورت دقت بسیار زیادی به خرج دادیم و از تصویرسازی هایی معروف همانند لیندکر،ان سی ویث،شفر و کورنول بهره بردیم و در زمینه انسان شناسی از تصویرسازی مکزیکی از آساسولا استفاده کردیم.همچنین قبل از گرو گذاشتن تمام قدرتمان در این کار،ابتدا با چشم و ظاهری آنان را سریع غنی کردیم.

ما پس از بررسی وضعیت نور در کارناکا که حوصله کارکنان را گرفت،دنبال لباس های زنان،لباس های مردان و آناتومی ها گشتیم.همچنین بر روی زبان بدن که آینده ی جدید هنری بود کارکردیم و روی دنیایی با جزئیات  و شخصیت هایی با ریشه ها و گذشته های مناسب و درخورشان تمرکز داشتیم.

کارناکا خانه مردمانی با نژاد ها و رنگ پوست های گوناگون و البته قابل تامل است.لباس ها خوب ساخته و دوخته شده و هم زمان دست ها،بازوها،پاها و صورتها نیز خوب از آب درآمده است و هریک داستان هایی برای نقل کردن دارند.لباس ها برای نمایششان در اجتماع متوسط بودند ولی انچه جالب بود،دیدن شخصیت ها در آن ها بود.آن توجه برای جزئیات،بدرستی حامل گذشته های شخصیت ها بود.

بخش درونی Dishonored2 سپردن ان به واقعیت ها لود.ما هنری خوب را دوست داشته و حتی برای ان مجسمه سازی هم کردیم.

کمال گرائی،ذره ای دیوانگی،ریشه های تازه و خوب تمام آنچه هستند که در طرح های آتی می بینید.

-سباستین میتن،کارگردان هنری

-sebastien mitton,art director


سرگئی کولسو(چپ)،الودیو مارز(راست بالا)،سدریک پیرنورنی(راست پایین)


الودی مارز

لوسی مین(مجسمه ساز)


اثر سرگئی کولسو

کوروو آتانو:فاصله میان جهان های دوبازی 15 سال است و ما امیدوار بودیم که کوروو را بروز رسانی کرده و در عین حال وی را بر عقایدش پافشار تر کنیم.تمرکز اصلی ما بافت و دوخت لباس هایی جدید بود که حالت آمادگی جسمانی وی را نشان دهند.همچنین انعکاسی بر قاتل بودنش قبل از بازی کردنش.کت وی خوب از آب درآمده و تعادلی بین سر و تن و پاهایش ایجاد می کند.


اثر سرگئی کولسو

راست:جین لوک مانت،چپ:سرگئی کولسو

سرگئی کولسو

امیلی کالدوین:زمانی که اعلام کردیم امیلی شخصیتی قابل بازیست،مردم بسیار هیجان زده شدند.ما در طراحی چهره وی عشق ورزیدیم و تمام استعدادمان را پایش گذاشتیم.ایده اصلی ما به نمایش های خیابانی سوق داد که ما را به هنرشان برای وضعیت زیبا شناختی جلب کرد.

سرگئی کولسو(حلقه اثر جین لوک مونت)

سرگئی کولسو

سرگئی کولسو

بیگانه:ما همه توانایی مان را روی کاراکتر های جدیدمان در Dishonored2 گذاشتیم؛همچنین بر بازگشت برخی،مانند "بیگانه".اینجا مشاهده می کنید که نیمرخ وی بهتر شده و برخی جزئیات خوب تر از آب درآمدند.

سرگئی کولسو

هیپاتیا:ما می خواستیم که توجهمان را بر تجلی بگذاریم.زمانی که می خواهیم شخصیتی جدید به بازی بیاوریم،فقط ان را طراحی ظاهری نمی کنیم بلکه توجهمان را بر پس زمینه شخصیت و جزئیات در رنگ پوست(نژاد) و مهارت ها نیز می گذاریم.

چپ اثر سرگئی کولسو،راست و چپ،راست،پایین اثر جین لوک مانت

چپ اثر سدریک پیرنورنی،راست اثر سرگئی کولسو

دلیلاه:تناسب بدنی دلیلاه خود تجربه لذت بخش کاری برای ما بود.ما طراحی فلورا را در دلیلاه ادغام کردیم،نیم واقع گرا و نیم گیاهی.

اثر سدریک پیرنورنی

دوک:لباس لوکا رفلکتس به شخصیتش بازمی گردد:توانا اما با لایه ای از بی تناسبی و غربت در آن پوشانده شده.و البته این نمایان است که ما در طراحی پرتره اش کمک شایانی از چهره مارلون براندو گرفتیم.

اثر سدریک پیرنورنی

سوکولف:مخترع،کیمیاگر،عجیب،مرموز و نقاش.کار طراحی شخصیت ابتدا به طراح کاراکتر سپرده می شود،سپس به مدل ساز،انیماتور،فیلمنامه نویس و دوبلور تا به او زندگی دهند.


منبع:art of dishonored 2

مترجم:محمدمصطفی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی