هنرهای دیجیتال

مرجع تصویرسازی

گرگ کاپولو و سری بتمن 52

Image result for greg capullo

یکی از دلایل پرفروش و پرطرفدار شدن سری 52 دی سی به دلیل بتمن،و یکی از دلایل پرفروشی بتمن،طراحی فوق پیشرفتهآن بود.طراحی کاراکتر ها و محیط،با سبک جدیدی کار شده بودند که جان تازه به خفاش بخشید.طراح سری بتمن 52،هنرمند معروف آمریکایی،کاپولو بود...

"گریگوری گرگ کاپولو-Garegory Greg Capullo " متولد 1962،طراح کمیک آمریکایی است که در سال های 1991 الی 1993 بر روی چند شماره از کمیک های قیصر و نیروی ایکس کار کرده،اما عمده معروفیت قبل از بتمن بخاطر کار بر روی شماره 16 به بعد اسپاون بود.کاپولو قبل از سری بتمن در پروژه های آنجلا و کریچ نیز طراح بوده ،اما شناخت جهانی و معروفیت وی برای این کار بوده.

جلد اول(چپ) و آخر آرک محفل جغد ها،هر دو از شاهکارهای جهان کمیک هستند

پس از اتمام آرک محفل جغد ها(2011-2012)،وی جایزه بهترین طراح و جوهر کار وی نیز جایزه جوهر طلائی را ازآن خود کرد.وی همچنین در سایت IGN به عنوان بهترین توئییت کننده هنرمند یاد شد.نویسنده همراه او در سری بتمن 52،اسکات اسنایدر بوده است.

طراحی های وی ادغام شده سبک "تاد مک فارلین-Todd mcFarlin"  و خلاقیت و هنر خودش است.چشمهایی به سبک اولیه دیزنی،خطوطی نرم که زود تا می شوند و می شکنند،بدن های فیگوراتیو(واقع گرا و ساده نشده)،محیط رئال،هاشور های پیش بینی نشده و طراحی پایه درجه یک از ویژگی های وی هستند.



 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی